Nyári program - beszámoló :)

Eljutottam a "tovább nincs" programig a nyári terveim között. ;)

Eddig minden összejött, még Félszigetre is eljutottam egy éccakára, pedig nem is számítottam rá.

A Rolling Stones koncert nem volt rossz, de jobb is lehetett volna - nem kellett volna hagyjanak dezhidratálódni - magyarán az "öregek" jók voltak, de a szervezéssel baj volt, hát igen... kedves kis országunkban már csak így szokás.

Aztán jött az esküvő és pont olyan gyorsan el is repült, majd sikerült ellépni LGT és Zdob si Zdub koncertre a Félszigeten. Tudom, hogy egyikse vihet még csak vizet se a "guruló köveknek", de a hangulat mindkét koncerten min 15X jobb volt mint a Rolling Stones-on.

Szinte egy hétig hányódtam-vetődtem a családdal Vásárhely-Udvarhely-Gyergyó útvonalon, majd irány Szárhegy: muuuvi. Más volt mint amit elképzeltem, de nagyon jó volt. Rengeteg jó filmet láttam 3 nap alatt, sok-sok kedves-rendes-okos embert megismertem. Jó volt a buli, ha el nem verte az eső.

Legyen egy kis ízelítő a filmekből (ezeket kaptam meg a neten):








A 3. muuuvi nemzetközi filmfesztivál legjobb animációs filmje:



Fotókat a muuuviról, meg láthattok itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Otthonról jöttem haza

A vénülés jelei