Honvágyam van! Megyek haza! :D

Ma reggel elmentem az ASEhoz, hogy kivegyem az érettségi diplomám, de kiderült, hogy szeptember 3.-ig szabadságon vannak, s nincs aki kiadja. Hirtelen azt se tudtam kire haragudjak jobban, magamra vagy az ASEra vagy a rendszerre. Amíg még voltak vizsgáim nem vehettem ki a diplomám, mikor lejártak úgy el voltam egyfele, hogy eszembe se jutott, h ezt akkor kéne intézni, aztán kezdődött az államvizsga, amikor nem lehet bemenni az egyetemre, aztán én sem voltam Bukarestben, s ők is elmentek szabadságra. S így jártam, hogy nincs aki ideadja a diplomám és anélkül nem mehetek beiratkozni a másik egyetemre, becsszóra nem hiszik el, hogy leérettségiztem, s igazuk is van.
S akkor kapott el a honvágy. Nem jártam Vásárhelyen több mint két napot már nem is emlékszem mióta(már-már kezdték azt hinni az emberek, hogy gyergyói vagyok s eddig letagadtam). Otthoni barátokkal annyi ideje nem találkoztam, hogy már utána se tudok számolni, hogy mennyi. El is döntöttem, hogy ma megkapom a veszettségelleni szurit, becsomagolok, s holnap megyek is haza. Vasárnapig engem nem lát Bukarest!

Megjegyzések

Unknown üzenete…
és lám, itt vagy :))))))))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Otthonról jöttem haza

A vénülés jelei