Szomorú?

Nem fogok államvizsgázni az idén. Nem ment. Hiába na, ha valami nem érdekel már, nem tudom megtanulni. Megpróbálom jövőben is...

Többen is azt ígérték kitekerik a nyakam, ha nem államvizsgázom. Már csak reménykedni merek, h most az egyszer nem tartják be szavukat!

Közben tanulok. Felvételire. Filmművészeti egyetem - vágó szak.

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Én mindig mondtam hogy egy nagyon jó informatikus/programozó veszett el benned. De azért nagyon szeretnék veled ünnepelni amikor sikerül a vágó szakos felvételid. És akkoris amikor a kapitalista államvizsgád. És úgy egyáltalán... Én nem tekerem ki a nyakad, sőt.
Csak kérek egypercnyi néma röhögési időt, hogy fizikát kell tanulnod.
Sok sikert és Puszi

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Otthonról jöttem haza

A vénülés jelei