Esküvő titokban!

Ballábbal keltem fel. Nem volt valami jó hangulatom, s egyszercsak érkezik egy sms egyik legkedvesebb kolleganőmtől: "Feleségül mentem. Várlak az Anatóliában!" Hirtelen borzasztóan jókedvem lett!
De vajon mitől! Az a papírka miért jelenten többet, mint az 5 év amit együtt voltak azelőtt? Nem tudom megmagyarázni még magamnak se, de mindig boldog leszek, ha valaki akit szeretek férjhezmegy vagy megnősül.
Gyorsan lezuhanyoztam, felvettem a legszebb ruhám és máris rohanok ünnepelni. S nem is annyira a titokban megtartott polgári esküvőjüket, mint a boldogságukat az elmúlt öt évüket együtt és a hátralevő rengeteget, amit egymás mellett fognak tőlteni (most már hivatalosan, a társadalmunk által elfogadott formában ;) )

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
hej... ha eddig itt azt írta, hogy "0 comments", és én írok ide valamit, akkor ezután az fog megjelenni, hogy "1 comment"???

Val'szinüleg... nahát, kábé ennyi értelme van egy esküvőnek - metaforicaly speeking :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Otthonról jöttem haza

A vénülés jelei